გაკვეთილის გეგმა


გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი გვარი,პირადი ნომერი:   სოფიკო ჯანელიძე 60001016908
საგანი:  ინგლისური
სწავლების საფეხური/კლასი:  მე-3 კლასი
მოსწავლეთა პროფილი: კლასში არის 11 მოსწავლე,
გაკვეთილის თემა: წყლის ბინადარნი
გაკვეთილის მიზანი :მოსწავლემ შეძლოს ტექსტზე დაყრდნობით sea creatures დაასახელოს და განასხვავოს წყლის ბინადარნი.აღწერს მათ აგებულებებს.ამოიცნოს სხვადასხვა საარსებო გარემოში(ოკეანე,ზღვა ,მდინარე,ხმელეთი)მობინადრე ცოცხალი ობიექტები.
წინარე ცოდნა და უნარ-ჩვევები: მოსწავლემ იცის ცხოველებთან დაკავშირებული ტერმინები,იცის მათთვის გარემოს მნიშვნელობა და იცნობს სხვადასხვა გარემოში მობინადრე ცოცხალ ორგანიზმებს,შეუძლია ცოდნის გამოყენება პრაქტიკაში,შეუძლია საკლასო მუშაობა,ჯგუფური მუშაობა,პრეზენტაცია
ეროვნული სასაწავლო გეგმის სტანდარტი:
უცხ..II.6. მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის ილუსტრირებული ტექსტების გაგება და მათში ინფორმაციის მოძიება.
 შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
           ტექსტში მოცემულ ინფორმაციაზე დაყრდნობით ასრულებს კონკრეტულ ქმედებას (ასრულებს ნახატს, პოულობს შესატყვის ილუსტრაციას და სხვა).

უცხ.დ.II.3. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ილუსტრირებული აღწერითი/ნარატიული ხასიათის ტექსტების გაგება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           ამოიცნობს აღწერილ პერსონაჟს, ცხოველს, საგანს და აკავშირებს მას შესაბამის ნახატთან/ ჟესტიკულაციით განასახიერებს/ ხატავს/ მიუთითებს რეალურ საგანზე;
·         ამოიცნობს პერსონაჟს, ცხოველს, საგანს აღწერილი ნიშან-თვისებების მიხედვით (მაგ., წითელი, მრგვალი, დიდი, პატარა) და მიუთითებს/აფერადებს/შემოხაზავს მას;

უცხ.დ.II.7. მოსწავლეს შეუძლია სიტყვების, წინადადებების წერა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:

·           ნაწერიდან ან ნაბეჭდი წყაროდან გადაიწერს სიტყვებს, მოკლე წინადადებებს.


ბუნ.III.2.მოსწავლეს შეუძლია  განმარტოს გარემოს მნიშვნელობა ორგანიზმებისთვის.

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
  
  • აგროვებს ინფორმაციას, აღწერს ორგანიზმების გარემო ფაქტორებზე  (საკვები, წყალი, ნიადაგი, ჰაერი, თავშესაფარი) დამოკიდებულებას, სვამს კითხვებს და ეძებს პასუხებს;
  • ქმნის კონკრეტული ორგანიზმისათვის საარსებო გარემოს მოდელს (მაგ., ჩანახატს);
  • ამოიცნობს სხვადასხვა საარსებო გარემოში (წყალი, ჰაერი, ხმელეთი) მობინადრე ცოცხალ ობიექტებს და ახასიათებს მათ შეგუებულობას;
  • ლოკალურ გარემოში იკვლევს ორგანიზმების სხვადასხვა საბინადროს (მაგ., სორო, ბუდე, სახლი) და აღწერს მათი აგების თავისებურებებს და დანიშნულებას.


შეფასების ტიპები: გაკვეთილზე გამოყენებული იქნება განმავითარებელი შეფასება

შეფასების მეთოდები: შეფასების რუბრიკა,თვითშეფასების ფორმები

ორგანიზების ფორმები:საერთო საკლასო,ჯგუფური

სასწავლო მასალა და რესურსები: დაფა,ცარცი,შეფასების რუბრიკა,ბარათები,სახელმძღვანელო,ფანქარი,პოსტერიწებო,კომპიუტერი,პროექტორი,


                                                                                                      
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდეი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო
(წთ)

1
აქტივობა 1-

ორგანიზაციული საკითხების მოგვარება



პრეზენტაცია


საერთო საკლასო

ელექტრონული რესურსი,პროექტორი,კომპიუტერი

3წთ
2
აქტივობა-2

„გონებრივი იერიში“

კითხვაპასუხი
გონებრივი იერიში

საერთო საკლასო


დაფა,ცარცი,

5წთ

3
აქტივობა-3

ვიდეოს ჩვენება



პრეზენტაცია


საერთო
საკლასო

კომპიუტერი,ვიდეო,


8წთ




4
აქტივობა-4
 
უცხო ტექსტის წაკითხვა და გააზრება



საერთო
საკლასო


საერთო საკლასო


სახელმძღვანელო




10წთ


5



აქტივობა- 5-
სურათის აღწერა



საერთო საკლასო


ჯგუფური


პროექტორი,კომპიუტერი,ბარათები,სურათები




7წთ



6

აქტივობა -6

ამოიცნონ ცხოველი და მისი საცხოვრებელი ადგილი





საერთო
საკლასო




საერთო
საკლასო



კომპიუტერი,პროექტორი,






7წთ

7

აქტივობა 7-

საშინაო დავალება

მოსწავლეებმა შეძლონ გაკვეთილზე მიღებული ცოდნის გამოყენებით თემასთან დაკავშირებული პეაქტიკული სავარჯიშოების შესრულება



საშინაო დავალება



სამუშაო წიგნები




2 წთ
8
აქტივობა 8-
უკუკავშირი








3 წთ


                                          შეფასების    რუბრიკა



კრიტერიუმები


ძალიან   კარგი
                

             კარგი
               

დამაკმაყოფილებელი
     
კომუნიკაციის  უნარჩვევები, დიალოგიური და მონოლოგიური მეტყველება, ძიებითი კითხვის უნარჩვევები,აუდირების უნარი
კითხულობს  გამართულად,
ყველა  კითხვაზე  სწორად პასუხობს. მოიძიებს  და  პოულობს კონკრეტულ   ლექსიკურ ელემენტებს.სრულად გებლობს მოსმენილ ინფორმაციას.
კითხულობს უმეტეს სიტყვებს სწორად, პასუხობს  რამდენიმე შეკითხვას. პოულობს კონკრეტულ ლექსიკურ ელემენტებს.იგებს მოსმენილ ინფორმაციას.
კითხვისას  უშვებს შეცდომებს, უჭირს კითხვებზე  პასუხის გაცემა. ვერ  მოიძიებს კონკრეტულ ლექსიკურ ელემენტებს.უჭირსმოსმენილი ინფორმაციის გაგება
პრეზენტაცია
მოსწავლე აღწერს ცხოველს სხვადასხვა ნიშნის მიხედვით, არ საჭიროებს მასწავლებლის დახმარებას
მოსწავლე აღწერს ცხოველს სხვადასხვა ნიშნის მიხედვით მასწავლებლის მცირე დახმარებით.
უჭირს  ცხოველების  აღწერა.საჭიროებს მასწავლებლის დახმარებას






No comments:

Post a Comment